•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Michael - 19 juni 2011 19:36







Fick frågan om ja inte har körkort.

Nej jag har faktiskt inte det.

I ungdomens dagar började jag att

ta lektioner i körskola men tröttnade och ville

ha intensiv kurs vilket jag ringde och bokade

in mig 1 vecka i Säffle...


- - - - - -


Jag körde 3 lektioner/dag och sen försvann allt.

Hade bokat 1 vecka och sparat åtskilliga tusenlappar

och så strulade körskolan till det med att boka mig på

2 veckor och eftersom mina pengar var slut tappade

jag lusten och åkte hem...


- - - - - -


Sen dess har jag inte satt min fot

innanför dörren på en körskola igen.

Har inte haft lust, ork, eller känt något som helst

sug att vilja sätta mig bakom ratten heller...


- - - - - -


Gillar att promenera, cykla och visst är man

kanske lite bekväm av sig när sambon har körkort...


Nu vet ni detta !

Av Michael - 19 juni 2011 13:19

 

Javisst är det så...

Ut med hunden i jacka och shorts men tänker

inte bege mig ut till vattnet och fiska tyvärr...


- - - - - -


Regnkläderna är ju tyvärr på jobbet

och inga nycklar har jag heller så det får vänta

tills jag börjar jobba igen och då kan jag tömma skåpet.


- - - - - -


Men nu har jag 2 veckor kvar.

Midsommarafton hägrar vid horisonten

och hoppas vädret kan hålla upp den lilla stunden.

Blir god mat på dagen sen på kvälen jobbar sambon natt

så vi får roa oss själva jag och barnen...


- - - - - -


Ja va händer nu då...

Hunden rastad, frukosten för länge sen

uppäten så nu väntar vi alla på att sambon ska

akna ur sin dvala s vi kan äta middag.


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards