•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Michael - 22 juni 2011 23:01






Smarrig marängtårta med jordgôbber.

Kan man bli mer nöjd än så ?

Smakade underbart och nu får man passa

på för nästa vecka är det stopp...


. . . . . .


ska nog inte säga så mycket mer ikväll.

Åskan har gått både inne och ute här.

Strömavbrott & kortslutningar

svallande överhettade känslor...


. . . . . .


Önskar godnatt

Av Michael - 22 juni 2011 14:48







Ja då startar vi igen.


Nytt försök till ett sundare liv.

Nästa vecka börjar vi med "Point Plus"

och nu hoppas jag kunna göra något riktigt

och slutföra eller kanske inte slutföra

utan hålla mig på den rätta stigen...


. . . . . .


Kommer som vanligt inte vara lätt

och kommer säkert fuska men ska göra

mitt bästa och jag hoppas på uppmuntring...


. . . . . .


Dags att fundera på mat.

Ska vara hos svärmor kl:18

så det börjar bli dags att sätta fart...



Återkommer !!!

Av Michael - 22 juni 2011 11:42







Saknat doften av Yukonsalvan...


Skönt svalkande dusch först sen massera

in Vargen med salvan och bara längta efter

att läkningsprocessen är klar.


. . . . . .


Samtidigt skönt att va klar med duschen

nu så slipper man eftermiddagskön.

Ska fira svärmor idag i stugan så då

får man va ren och fin eller ?


. . . . . .


Hade lite saker planerat men fick lägga allt

på is och snällt stanna hemma.

Ligger och bevakar min kamera på tradera

och hoppas att ingen "tjomme" trissar upp priset.

VILL verkligen ha denna kameran...


. . . . . .


Dags att se hur det går för auktionen

sen ska jag troligen ut och hjälpa till med

en mörkläggning...


Av Michael - 22 juni 2011 01:14







Brukar inte göra det annars.

Hur ska man hantera detta ?

Fick helt enkelt sätta mig ner och skämmas en stund.


. . . . . .


Ja nu kanske ni undrar...

Kom för tidigt till min bokade tid

hos tatueraren och det förvånade nog han lite.

Störde mitt i maten gjorde jag med.


. . . . . .


Men jag hade inget emot att vänta

för nu är den äntligen klar.

Ju mer ja ser på den ju mer ÄLSKAR jag

min varg på armen.


. . . . . .


Nu ska den bara få läka ordentligt

innan jag ska fota den för nu är armen

som ett stoppljus och varm.

Hade fruktansvärd frossa för ett tag sen

och troligen p.g.a otrolig trötthet som verkar ha gått

över bara sådär helt plötsligt...


. . . . . .


Väldigt skönt och svalkande med salva

ska ni veta. Känns inte värre än en solbränna

som läker ungefär sen kommer väl klådan

alla pratar om och det kan jag leva med...


. . . . . .


Dags för sängen.

Hoppas på gott väder så kanske man

kan ge sig ut och fiska nu när allt

annat man hoppats på stupat...



Sov Gott Mina Vänner !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards