•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Michael - 24 juni 2011 21:58


  <----- skickade sms till min vän & granne med en fråga om jag fick plocka en doftpion som jag skulle ha som bordsdekoration.

Jag skickade frågan strax före 3 och hann mellan 3 till 7 då svaret kom smyga fram och ta friheten att plocka en ändå. Som tur var önskades jag en Trevlig Midsommar och fick löftet att ta 1 ja t.o.m 2 stycken om jag ville... Tack Jana !




     


Grillat...

Potatis & sill men ingen sill för min del... (usch)

Grillade fläskfilé & grillspett till barnen och mig.

Efter det kom jordgubbarna fram och det fick räcka med en liten skål

sen var det fullkomligt stopp i magen och kommer så vara resten av kvällen...




    Ja t.o.m Leo fick nog av mat och lek tror jag för han somnade så gott ute på gräsmattan medans vi glupskt drog i oss maten och jordgubbarna... Han ska alltid ligga där han kan ha uppsikt och se vad vi gör och vart vi går. Vi är hans lilla fårflock !



Nu ska detta svarta får sjunka i dvala en stund.

Svarta tunga moln sänkte sig över mig och drog ner humöret...

Titta lite tv kanske...

Av Michael - 24 juni 2011 13:09







JAG & MIN VARG SOM SÅ MÅNGA

ÖNSKAT TRÄFFA VILL

BARA HOPPAS ATT NI ALLA FÅR

EN UNDERBAR OCH SKÖN


MIDSOMMARAFTON



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards