•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Michael - 5 juli 2011 21:32







Finns ingen kraft kvar.

Har ingen lust längre...

All lust dräneras efter en arbetsdag.


. . . . . .


Vill verkligen och fotografera

med min nya kelgris som tro det eller ej

väger in på 2.5 kg...


. . . . . .


En satans tung telesten med

manual på tyska.

Som tur var fick vi med en skiva på engelska

men lättare att ha en bok att bläddra genom.

Man kunde printa ut manualen på engelska

fast vem har lust och ork att printa ut 184 sidor...?


. . . . . .


Får ta med mig kameran på torsdag

morgon då jag ska ut och fiska några timmar

på morgonen innan vi sen på eftermiddagen

ska hem till en vän och hjälpa henne med

internetuppkoppling och vår son får studsa av sig

och leka "KRIG" med hennes 2 söner under tiden...


. . . . . .


Med all otur jag ofta har ska ni se att

det danska ovädret trampar över mig

och ser till att jag får simhud mellan tårna...


Återseende...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards