•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Michael - 14 juli 2011 22:40







Ja om inte regnet fortsätter

så ska vi ge oss ut på morgonjakt.

Läser om alla andra som gjort samma

sak och med fantastiska resultat.



Imorgon ska vi alltså ut och söka

efter kantareller.

Hunden ska med och barnen stannar hemma.

Svampplockning får man mer eller mindre

muta dom för att dom ska följa med ut och plocka.



Sparar dom pengarna och åker ut

tidigt imorgon bitti.

Ja om vädret tillåter.

Av Michael - 14 juli 2011 14:56







Kom i säng sen trots att

jag bestämt att dra mig upp klockan 05:00

då jag ställt klockan.



Men det gick inte direkt som planerat.

Jag somnade runt 2 och dottern gjorde

säkert detsamma trots att hon sa hon skulle

vara vaken hela natten... (vekling) *s*



Sen vaknade jag halv 5 av att min hund

rusade som han hade eld i baken ner till

altandörren och där vaknade jag av att han stod

och pep som en kanariefågel.



Förstod att något var inte som det skulle

så jag rusade ner och öppnade dörren och raketen

brann ut på gräsmattan och där...

Ja ni fattar gissar jag...



Lät dörren stå öppen sen gick jag upp

och somnade om till 11.

Dottern sov till efter 13 så det nappade

inget vidare som ni kanske förstod.



Har hunnit jobba lite.

En gräsmatta klippt och ska bara invänta

min "arbetsgivare" och rådfråga lite innan jag

ska gå vidare...

Man måste ju konsultera innan man skapar

med sina magiska fingrar... ^^

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards