•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Michael - 16 juli 2011 18:44




   


Ja vi tog oss lite tilltugg.

Han har tydligen konverterat till

idisslare medans jag åt körsbär.



 


Älskar att glufsa i sig gräs.

Man kan tro han är kreatur.



 


Visst är den vacker ?

Växer ute på vår parkering.

Har fått för mig att det är

"Blomma för dagen"



Av Michael - 16 juli 2011 18:17







Tog en sen promenad med Leo.

Hem och ladda kamerabatteriet.

Cyklade till Torpa Tips & Trav för att

hämta ut travvinsten på 370:-



Mötte mor som skulle till jobbet sen

cyklade jag hem igen.

Vi packade maten, köpte dricka

sen ut och grilla, fiska...


- Ställningen -


5 - 1



Funderar på att beställa hem

kebabrulle ikväll.

Bra med en granne som har pizzeria.

Man får leverans till dörren helt gratis.



Home Delivery !

Av Michael - 16 juli 2011 00:22







Och 20 minuter är man som hund

ganska slut.


 


Inga protester vare sig på dit resan

eller hemresa.

Han var fullkomligt slut efter allt springande.

1 liter vatten gick åt i ett nafs.



Även vi var slut.

Och ganska snopna över att det

fanns så enormt mycke av guldet

i skogen...



 


Tänka sig...

Och vet ni vad ?

Har doftat många rosor i mina dagar men denna

kommer nog stanna som favorit länge.

Kolla färgen...

Önskar ni kunde känna doften :o)



 


Nu önskar jag God Natt...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards