•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Michael - 18 juli 2011 23:43







Vaknade 9:30 imorse av att sambon skakade liv i mig.

Var minsann dags att stiga upp om vi skulle komma iväg.

Dagens resa skulle gå till IKEA Bäckebol sen fortsätta

till Hisingen och Toys R Us...




Fick förnyat vårat köksporslin som verkligen

var på tiden och det kändes verkligen bra.

Nya drickglas, assietter, tallrikar, djupa tallrikar, frukostskålar

nya kaffemuggar och större muggar

till Oboy & Thé




Min son fick en ny Transformers...

(hör och häpna)

Sen vandrade vi runt en stund innan

vi for vidare till Mediamarkt.

Sambon råkade se en nyöppnad butik

som gav mig magsår av oro...




Stoff & Stil

Finns numera på Bäckebol och sambon

stegrade in som en travhäst medans jag

gick runt med ångest...




Kom hem efter 18 med fullpackad bil

sen har kroppen bara försökt varva ner och anpassa sig.

Städade ur skåpen och kasta gammalt

sen in med det nya...




Imorgon blir det cykeltur om vädret håller upp.

Kameran ska med sen får jag se vilket håll

jag vänger mot...




       

Av Michael - 18 juli 2011 23:10







KAN ALLA FÖRSÄKRINGSBOLAG

OCH ANDRA BOLAG SLUTA KOMMA MED MASSA SMICKER SÅ JAG SKA GÖRA REKLAM GRATIS FÖR ER...


TACK FÖR SMICKRET MEN NEJ TACK HÅLL ER BORTA OM NI INTE KAN VARA SERIÖSA !!!



HÅLL ER BORTA




 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards