•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Michael - 16 augusti 2011 10:51









Det sägs att de som göms i snö

kommer upp i tö...

Frågan är om inte detta skett nu i denna stund.

Eller kanske är det bara ren glömska.



Köpte för många år sen ett objektiv till min systemkamera.

80-200 mm och sen jag köpte min förra digital så blev det

inte mycket fotograferat med systemkameran så allt

föll troligen i glömska tror jag.



Köpte sen en ny systemdigital och igår visade det sig

att undangömt i förrådet under trappan fanns

det objektiv som vi glömt av att vi hade och som vi sökt

efter på Tradera med ljus och lampa...



Tur man inte köpte ett till för lite onödigt med

2 lika är det ju faktiskt.

Så nu vart det genast intressant med att fylla

på bildarkivet med nya foton...



Får se hur dagen blir och inte allra minst

hur vädret blir. Nyss var det blåsigt och

skön varm sol. Nu blev det molnigt och lite kyligt...

Men sommaren är inte över ännu mina vänner.



Tjipp !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards