•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Michael - 17 augusti 2011 22:19







Samtal mellan mig och min son.



- Du imorgon...

- Vadå ?

- Imorgon ska vi med Familjen Borg till Vattenpalatset.

- Skojar du ?

- Jag tror jag dör...



Var inga som helst tveksamheter eller gnällande

gällnde duschande eller gå och lägga sig denna kvällen.

Tänk om alla kvällar vore lika enkla.



Inget favorit resmål.

Dels för att numera kan jag bada

men förr fick jag utslag runt ögon och ansikte

efter allt klor som fanns i vattnet.

Sen dels priset som är fruktansvärt dyrt.

2 vuxna 1 12-åring kostar 175:-



Av Michael - 17 augusti 2011 19:43







Ja annat kan man nog inte kalla

denna otroligt hemska dag.

Började hyfsat tidigt med ösregn

sen fortsatte det med gårdens mest

högljudda unge som rusar runt med damp

och en ljudnivå som en brandbil...



Kan inte prata normal nivå utan ska vråla

ut allt viktigt han har att säga.

Inget man vill höra tidigt på morgonen

så snälla skola/fritids börja NUUUU...



Lugna ner nerverna en stund.

Huvudvärket som bultat i pannan försvann

efter åskvädret och nu ligger HOT Taco i magen

och vilar så tryggt...



Återkommer...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards