•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Michael - 21 augusti 2011 23:05








"Nu är vi farliga"



Någon som känner till honom ?

Han är sambo med min granne...

Han är min granne och han plågar sin granne.

Ja inte mig utan grannen bredvid.



Hans största drivkraft är gödningsmedel.

Men han tillverkar inte bomber utan han göder

gräsmattor och han gör det noggrant.



Ursnäll men en lurig liten skit med.

Ja det är dom båda 2 egentligen men

dom har ett hjärta av guld...



Ja nu har vi fjäskat lagom.

Imorgon blir det full rulle på tapeten.

Upp tidigt för att väcka dottern.

Sen platsansökan till Netto...

Vidare till Hults Gård för att starta, gräva

och sen hem och åka till återvinningen...



Sen tillbaka hem igen för att städa iordning

altanen inför storm och rusk.

Kanske kan ta sig litet andrum på kvällen

med massa tända ljus och spåna inför

alla loppisar vi ska samla kraft till innan

vi åker ner till Ulla-red...



Nä nu är jag bokstavligen slut !


Bed bugs bite me



Av Michael - 21 augusti 2011 12:32








...Av isberget...




Där skulle jag vilja sitta nu.

Rensa tankarna från allt som snurrar runt.

Känns som det börjar stocka sig däruppe.




Visst kan man rensa bort en del men

det känns som det vore fel på samma gång.

Har massa projekt som jag vill komma igång med men det

krävs pengar och ork...



Tid vet ja att jag har men det

hänger alltså på resten.



Jaja får väcka det sovande trollet

sen middag innan vi hämtar möblerna...



Hörs !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards