•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under augusti 2011

Av Michael - 4 augusti 2011 10:34







Kommer gå ut starkt...

Kanske inte styrkt men väl

med full offensiv.



Snart börjar skolorna.

Känns som ett bättre tillfälle att

börja söka jobb.

De flesta arbetsgivare får en mer helhetssyn

på om det krävs mer personal eller inte.



Så därför har jag inte gjort ett skit

på jobbfronten under denna tid som arbetslös.

Känner dock att jag måste komma igång

före SAAB-anställda får veta sin framtid.



Visst har det startat utbetalningar men

hur framtiden ser ut vet nog inte ens Müller själv

där han sitter och regerar på sin tron.



Den som lever får se...

Nu blir det frukost !

Av Michael - 3 augusti 2011 15:54







Regnet strilar ner och förhindrar hela familjen

från att dra mot stranden.

Men vad gör det när man haft 2 sköna dagar ute ?

Klart det är skönt med lite svalkande vindar som drar genom

fönstret och man får luft under armarna och mår bra igen.



Gårdagens bad var underbart skönt.

Har nog inte solat så mycket som jag gjort denna sommar.

Man kanske har haft mer fritid och kanske därför

man fått mer sol på kroppen.

Men idag blir det en lugn stund hemma.



Natten gav inte många timmars sömn.

Smärta i njurtrakten & ryggen gjorde

min natt till ett rent helvete så jag hoppas

jag kan slippa detta inatt och få sova ut...



Damerna i familjen är ute

så då ska jag passa på att kasta mig på

sängen och kolla Simpsons en stund...



See Yaa

Av Michael - 1 augusti 2011 13:04






Köttet ligger i Marina(d)

& ananaspajen står snart i ugnen.

Sonen förväntansfull och vill hoppas

studsmatta och glufsa i sig hamburgare.



Stekhet värme tydligen beställd

idag och det vart så med känner jag nu.

Fårse hur länge man orkar sitta och rosta

i solskenet innan man kryper mot skuggan...



Hade hoppats på en kvällsdopp idag

men sambon ska jobba natt så barnen

vill man gärna inte lämna ensamma sent på kvällen.

Får bli en annan dag helt enkelt.



Kanske bättre imorgn efter att man

blivit roastad på Arbetsförmedlingen.

10:15 ska man vara där och få dumma frågar

och ge dumma svar...



Jaja... slappa nu för det blir en lång härlig

dag away from home...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards