•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Michael - 1 september 2011 22:31








52 förra månaden...



Känner mig manad att försöka nå högre.

Vem vet kanske det går eller så stöper allt.

Riktigt roligt att besöken ökar men roligt att se vart

dom kommer ifrån...


.'.'.'.


Sen om beökaren från Holland fick

något vettigt ur mitt skrivande lär

jag nog aldrig få svar på...


.'.'.'.


Näää DTD nu säger vi godnatt eller hur ?

Upp klockan 7 igen och sonen ska med bussen till skolan.

Somnade tidigt idag och kanske beror det på 2 dagar i följd

med gympa och troligen imorgon med...

Nästa vecka ska han på Skolmästerskap.



Godnatt mina vänner

Av Michael - 1 september 2011 17:00








Nu kommer det ner ordentligt...

Haglar och cykelvägen kan man paddla kanot på.

Kanske blir en biflod till Göta Kanal ?



Han har bestämt sig för att släppa allt

som i en Grand Finale.

Perfekt filmväder, MEN tyvärr inga bra filmer

som man kan "Hyra" hihi...



Usch nu mullrar åskan och Leo påkallar

uppmärksamhet och datorerna ska stängas av

så jag får återkomma.



Sköt om er !

Av Michael - 1 september 2011 14:10








Ja den växer och frodas.

Orkar inte klippa den bara just nu.

Allt går emot känns det nu förutom vädret.

Har fruktansvärt ont i nacken...


.'.'.'.


Troligen senorna på båda sidor

som blivit ansträngda vilket är mindre behagligt.

Men bara leva vidare för tiden stannar inte för

att jag sitter här och gnäller...


.'.'.'.


Tur man har DTD och Livets nektar

som håller livets låga brinnande...

Men nu ska jag brodera Elvis på en beställning.

Fleecemössa faktiskt sen Hello Kitty halsduk...


Väl Mött !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards