•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Michael - 10 september 2011 22:08







Va fan är detta egentligen ?

Är ju så man skäms faktiskt.

Ja nästan iaf, men det är väl så att kroppen

tar igen de fagarna jag sov 4-5 timmar/natt...


.'.'.'.'.


Tacos kväll sent idag men eftersom

sambon inte var hemma från sin

Danmarks tripp sent så fick vi bida vår tid.

Magen uppsvälld och mår så förträffligt gott.


.'.'.'.'.


Imorgon blir det Hults Gård.

Returnera lånat fordon och överlämna

en överraskning som tack för lånet.


.'.'.'.'.


Men nu blir det tv på sängen.

Sov gott & Vi hörs imorgon...


 

Av Michael - 10 september 2011 14:39








Insåg att jag inte alltid har det värst.

Jag är inte ensam med att ha negativa tankar.

Men ändå så känns huvudet som om det skulle sprängas.

Massa tankar...


.'.'.'.


Nu skriver jag säkert massa som vissa personer

gottar sig åt och mår säkert bra av det också

för vad vore livet utan lite skvaller och tycka

illa om andra...

Retar mig så förbannat och det går till en gräns

sen är det stopp !


.'.'.'.


Min son lämnade precis av en

Ibumetin och kanske kan värken släppa

som sprängt i pannan sen 11...


.'.'.'.


HATAR att känna så här...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards