•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Michael - 11 september 2011 22:09








Men jag ska som vanligt knyta handen i fickan.

Ska inte för omväxlings skull låta detta dra ner mig

eller låta humöret styra mina handlingar...


.'.'.'.'.


Attans där slank lite ilska ur mig ändå.

Jaja skitsamma...

Fullspäckad vecka har vi här hemma.

Städade igår och efter helgen hoppas jag att

vi ska ha gjort en del broderier som ska med

till Loppisen vid Västra Tunhems Kyrka...


.'.'.'.'.


Skall göras fleecemössor, tygmärken, halsdukar

tasshanddukar...

Listan kan göras lång och utöver detta så säljer vi

jackor i Ullared ^^

" Tack Underbara Grannar "


.'.'.'.'.


Hoppas kunna tillföra någon hjälp jag med

så gott jag kan.

Vissa saker gör mig helt omottaglig för

information och det gör mig förbanand istället

och då tapper jag kontrollen ch lägger ner...


.'.'.'.'.


Men man ska genomgå många

prövningar i livet gissar jag.

Nu ska jag prova gå ut med min hund.

Som diabetiker får jag fruktansvärda

förhårdnader under vänster fot och gör

att jag inte kan trampa ner foten ordentligt

utan går snett med foten och de är så

otroligt jobbigt. Men skam den som ger sig...



Skriv massa nu... ;)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards