•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Michael - 14 september 2011 21:33







Göra det oftare...



Sonen gör inte ett handtag när det gäller

att städa sitt rum utan till 98% kommer

han med ett syrligt " Knappast " eller

så blir det efter ilsket bråkande ett

skrikande " GLÖM DET "



Men nu när vi möblerar om, städar upp

och plockar undan leksaker som ska

säljas loppis och han får pengarna

då minsann ska han röja som en virvelvind.



Även jag får ge till vika när vi ska

upp på vinden på-hejad av sambo och

vår Loppis-Kompis Fru Borg...

Båda vill att jag ska offra mina tomtar.



Smärtar mig att inse...


JAG HAR FÖR MÅNGA TOMTAR PÅ LOFTET ! ! !


  

Av Michael - 14 september 2011 19:12



 






   Usch de va vidrigt...


Tror jag förgiftat mig själv.

Men stjäl man från grannen

som dock gav sitt medgivande

så är det som talesättet säger...


DU GÖR DET PÅ EGEN RISK


Och jag tog en risk när jag plockande

grannens rönnbär.

Huvvaligen va surt det var.

Besk i smaken så ja tror fanimej att

Leo´s pappa pinkat på dom...


  

Av Michael - 14 september 2011 17:41





Visst är det så...



Både på gott & ont gråter man

när reklamen från Dressman visas.

Små storlekar och höga priser...


MITT OMDÖME !


Imorgon smäller det.


FBK - SAIK


Önskar jag kunde ta mig dit.

Löfbergs Lila Arena

fyller 10 År

Och massa kända spelare

kommer visa sig inför firandet...



MEN MEN MEN...



Dags för en promenad till NETTO.

Sen måste vi ha mat i magen.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards