•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Michael - 5 oktober 2011 23:07







Inget att skylla på...

Ja inte mer än orken för lusten finns där.

Ska bara finna tillfället och det ska inte vara så svårt.



Imorgon blir det till att se om min son kan gå till skolan

eller inte eftersom han är genomförkyld.

När han somnar före 21 i soffan då vet man att det inte

står rätt till. Han har mer eller mindre sen skolan slutat

legat i soffan eller sitt rum...



Troligen blir han hemma från skolan imorgon.

Själv ska jag dra med mig kameran ut och hoppas

att regnet håller sig borta.



Dags att krypa ner och se färdigt på Criminal Minds...

Godnatt mer er....




 

Av Michael - 5 oktober 2011 15:19








- Powerwalk -


Har svårt att motivera mig att komma igång.

Tänker inte börja på gym heller för kan jag

inte motivera mig GRATIS hemma tänker ja inte

kasta pengarna i sjön...



Så om någon vill eller känner sig manad att ta milslånga

promenader med mig och samtidigt begå ett välmenat

barmhärtigt sätt att förlänga mitt liv så är jag tacksam...



Bokskogen nedanför Hunneberg är enkel resa 1 mil

så fram och tillbaka i underbar natur kanske kan locka ?

Desperat försök att få igång denna slappa kropp...



Känner du dig villig ?

Av Michael - 5 oktober 2011 09:07






Dags att finna en mening med livet.

Dags att försöka ta tag i dagen och framtiden.

Dags att se vad man kan göra åt sin ekonomiska framtidsplan...



Haft en fruktansvärd natt med värk i armen som inte

i närheten gick att kontrollera.

Men bara bita i det sura äpplet och gå vidare.



Ja det gick ju fortare än jag räknat med.

Då får vi ta nästa steg...

BRAINSTORM !

Alltså sätta mig (sitter ju redan) och skriva ner vad

jag vill söka och sen bara printa ut ansökningar...



Väl mött !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards