•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Michael - 27 oktober 2011 17:38








Så känns det piggare än imorse.

Somnade apsent och trodde aldrig jag skulle orka

släpa ut denna gamla kropp.

Grym huvudvärk som jag trodde skulle bromsa all aktivitet

men efter promenaden med Leo insåg jag att fötterna kändes lätta.



Hem med hunden och sen fylla vattenflaskan sen iväg.

Tog chansningen idag och närmar mig milen.

1:31:35 8.8 Km och gjorde 564 kalorier...



Trodde jag skulle vara fullständigt slut idag men

kroppen visar inga tecken ännu.

Magen verkade va mer tröttare för jag orkade endast

med 1 grillad kycklinfilé men hade köpt stor sallad till så kanske därför...



Ville ju lämna plats för RÄKOR som ska skalas till ishockeymatchen.


SKELLEFTEÅ vs FÄRJESTAD


Sen får ja se om det blir film efter det eller om jag stupar...

Funderar på om jag ska ta en PW träning imorgon med för jag

kan inte göra det på Lördag för först är det marknad sen ville mina

föräldrar äta (hör och häpna) Pizza...



Ska försöka stå emot och äta en kycklingsallad istället

så känns samvetet lite lättare.

Håll tummarna !!!



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards