•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Michael - 29 oktober 2011 22:05








Startade imorse...

Kände redan från start att denna dagen skulle börja på fel sida.

Vaknade när sambon kom hem och hörde hon gick och la sig.

Hon intog soffan efter nattjobbet och jag somnae om.

Mellan 12-13 hade jag bokat tid i Grundsund så när jag vaknade

igen andra gången 9:30 kände jag stressen komma.




Vi skulle till marknaden...

Hur skulle vi hinna ?

Barnen skulle väckas, sambon skulle väckas...

Barnen skulle göras iordning, ges frukost, kanske skulle någon duscha.

Fixade inte detta utan somnade igen...




Väcktes igen efter 10 med migrän, illamående som släppte men huvudvärken satt kvar.

Vi åkte till Grundsund, hämtade däcken och åkte hem igen.

Efter 10 minuter från Grundsund hoppa ja ur bilen och kräktes...

Sen var det bara huvudvärken och hostan som jagade mig hela vägen hem.

Vi gick på marknaden och efter ett tag insåg jag att senast jag intagit föda var 15 timmar innan.

Alltså inte ätit sen gårdagens middag så de gjorde nog sitt gissar jag.




Efter en Belgisk våffla, 2 timmars vandrande på marknaden

och hem där mor bjöd på pizza så kändes det som balansen kröp

sakta tillbaka till normala värden...

En underbart skön dusch så piggnade man till ordentligt.

Ångkokt som en kräfta vart man men mår extremt mycket bättre nu...

Kommer bli tidig sänggång och sovmorgon imorgon.




GLÖM INTE STÄLLA OM KLOCKAN!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards