•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under november 2011

Av Michael - 9 november 2011 11:50








HÄLP MIG GÖR MITT VAL ENKLARE...


VISST ÄR DET SÅ ATT DET ÄR JAG SOM MÅSTE

VÄLJA OCH GÖRA SOM JAG KÄNNER SJÄLV.

MEN JAG VILL VETA FÖR & NACKDELAR

MED ATT GÖRA BYPASS & BANDING...




SÅ GE FEEDBACK OM DU VET VAD DU PRATAR

OM FÖR JAG VET, KAN INGET OCH VILL VETA...




TACKSAM FÖR SVAR !!!

Av Michael - 8 november 2011 22:16








Ja sannerligen...

Massa saker som kretsar runt och det är tur man har vänner.

Vänner som lyfter upp humöret och gör att man tar sig ur träsket.

Men morgondagen startade inget vidare.

Värsta migränen spred sig över framsidan och trots vila & Ipren före jag skulle

till AF så satt skiten segt kvar i flera timmar.




Operationen har jag hanterat och går nu bara och väntar på en tid.

Sen är det problemet med vad jag ska välja.

Banding eller Bypass...




Nu måste jag hantera jobbsökarpressen

för jag har inte råd att bli utstämplad fler gånger.

Andra gången det sker nu så jag får skärpa mig.

Har gjort rätt för mig denna gången även om min f.d handledare inte

riktigt förstod varför det fanns vissa frågetecken.

Det är väl helt enkelt AF i ett nötskal...




Livet går vidare trots detta.

Känner mig mycket piggare, gladare och upplyft.

Saknar de där "Lilla" speciella som får själen att känna sig

som Pampers (Trygg) sen kan allt annat ske hur det vill...




Nu får det bli lite zappa före sängen...

Sköt om er & Dröm Sött

Av Michael - 7 november 2011 11:46








Tillbaka till gamla rutiner.

Fick dock sova ut till 10:35 innan sambons

hårtork skrämde vettet ur mig.



Gräsänkling idag...

Ja eller tills barnen slutar skolan.

Sambo hämtar sin mormor i Borås.



Ska nog ta och krypa ner i soffan och se

film tror jag. Kolla AF lite först sen meningslöst

våld i form av "Conan The Barbarian" som nyinspelats...



Sköt om er...

Av Michael - 6 november 2011 19:09








Tomt !

Inget är riktigt som det ser ut.

Glider omkring som ett tomt skal.

När ska de gå mitt håll, när ska det vända...?



Kommer man orka ?

Idag är verkligen en ren skitdag.

Små ljusglimtar men det känns som det inte räcker.

Kroppen har en låg nivå som saknar något men jag vet inte vad.

Känns som sambon har rätt...



Varför stoppar ja i mig mer och mer föda ?

Vräker ja i mig för operation stundar

eller är det något annat som rör runt ?

Jag kan tyvärr inte sätta fingret på vad som är fel...



Hoppas de försvinner !

Av Michael - 4 november 2011 18:03








Sambon har haft det sen i onsdags.

Jag börjar känna mig tjyvtjock och illamående nu.

Håll tummarna för att det INTE är magsjuka.

Hoppas innerligt att jag besparas från detta.




Ska nog krypa ner i sängen och se om det släpper.

Allt ont som inte för något gott med sig.

Man tappar i vikt av magsjuka, enda positiva med "skiten" ^^



See Yaa !

Av Michael - 4 november 2011 10:05









Har egentligen ingen ursäkt till varför jag inte gjort det.

Eller egentligen har jag en liten ursäkt, glömska...

I flera år har dom legat i garderoben men nu ska jag finna det jag söker.




Jag söker en tavelram som ska passa till min Border Collie gjord i blyerts

av en otroligt duktig konstnär.

Uppfödaren till min lilla sötfis fick en också och jag gissar dom har fått upp sin före mig.





Men nu ska jag söka runt bland loppisbodarna för jag vill inte ha en ny ram.

Gammal som jag kan slipa till och måla om till önskad färg.

Kanske blir lite Shabby Chick som de så vackert heter...




Men nu ska fisen ut sen blir det frulle !

Av Michael - 3 november 2011 21:58








Här har man duckat, varit utan i flera dagar.

Idag trodde man var ännu en ny dag och eftersom

jag hade gjort mitt imorse så kändes det skönt att tända

IKEAS vaniljdoftljus ( ja jag vet, fjantigt som karl) och bara känna

att nu slipper jag gå ut med Lufsen ikväll...




Men vad händer ?

Sambon jobbar och dottern anser sig vara tvingad att 20:30 säga till

att hon måste åka till Uddevalla så hur går det för mig då ?

Jo jag får gå ut och naturligtvis ska det landa ett ösregn utanför dörren

precis innan jag ska gå ut...




Men men... bara bita ihop och se glad ut.

Nu ska jag "hyra" film och sjunka ner i soffan och avsluta

kvällen med sista Harry Potter filmen...




Jaja...

Snart är det helg.

Som om det skulle göra skillnad för min del. ^^




Godnatt Mina Vänner & Alla Som Jag Känner !!!

Av Michael - 3 november 2011 17:37








Känner alltmer att det är på gång.

Närmar sig mer och mer och nu får jag troligen

medge att det är dags att ta fram....




Mössa & Vantar...

Fingrarna blir ju likstela

och då är det trots allt inga minusgrader

ute ännu så hur blir det när tempen sjunker under 0-gradigt...




Skulle behöva ett varmt skönt bad.

Men det är lika kallt på övervåningen

efter badet så jag kommer se ut som Kung Bore och ha istappar

i skrev och under armarna efteråt... ^^




Man kanske skulle trampa några kilometer

på träningscykeln så blodet får pumpa lite och värmas upp.

Har jag tur så blir kroppen varm innan matchen...




Funderar... " tänk, tänk, tänk "

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards