•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Michael - 6 januari 2012 18:39







Känslan var sån...


Efter nattens bravader som slutade imorse har jag mer eller mindre

gått i dimman. Har dock klarat av diskmaskinen, handlat mat

sen somnat en stund på soffan...



Där startade problemet !

Jag hade kilat fast armen under mig och den

somnade nog mer än mig så när jag vaknar har jag

en fruktansvärd smärta just likt den jag hade när jag bröt

mina 3 fingrar. Stickande smärta, orörlig arm men

som turligt nog vaknade till liv efter 20 minuter...



Olustig känsla verkligen.

Men nu är allt som det ska och jag har vältrat i mig

dagens middag:


  • Spagetti m Köttfärssås.

Nu ska jag låta matkoman sjunka undan

och kanske finna en film att "Hyra" ^^

Av Michael - 6 januari 2012 12:57

   


Men gick ganska bra med tanke på att man varken behövde kaffe eller droger

för att hålla sig vaken under matchen. Men som ni kanske ser när ni klickar på dagens

foto så ser påsarna under ögonen inget vidare lockande ut.

Men det är jag och inget smink utan nakna sanningen...



Vaknade 5-6 timmar senare till strålande solsken.

Ut med hunden och insåg att solen värmde inget vidare.

Kalla vindar så ska man njuta idag ska det finnas ett hörne

någonstans på denna jord där man kan krypa nära och känna värmen.



Dags att kolla tidrabekken för bussarna.

Imorgon jobb 12 - 16 är butiken öppen så jag hoppas

ni har vägarna förbi med tjock plånbok eller bagaget

fullt med gåvor vi kan sälja...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards