•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Michael - 19 januari 2012 21:57







Trots att jag hade grymt ont i foten så kändes

stegen lätta att ta. Inte kan cyklingen värmt upp benen

så fort efter 2 ggr ?



Svårt att tänka mig det så kanske bara så att det var

hunger och hemlängtan som lockade.

Nu har magen fått mat, kroppen &blodet ska snart få

sina mediciner OCH (viktigast av allt) Hunden vill KISSA...



Någon som INTE är hemma och tar åt sig sina åtaganden så

vi andra måste gå ut flera ggr...

Alla kan inte roa sig tyvärr.

Men sov gott & Drick med måtta !



Natt Natt

Av Michael - 19 januari 2012 20:26







Missade själva poängen med förra inlägget.

Nackdelen med att gå ner i vikt är att byxorna

blir för stora.



Skärpet saknar hål.

Fattar ni hur många ggr jag

fick gå och dra upp byxorna under

själva promenaden hem ?



Gissa på...

Av Michael - 19 januari 2012 19:35








Morgoncykling... Ja jo den funka bra.

Hamnade på 11 Km - 30 minuter.

Sen Jobba 11:45 - 18



Däremellan skulle jag ta långtidssocker

och från November 2011 - Januari 2012

Gick värdet från 116 (farligt) till 92 (inte bra men mycket bättre)



Sen ta bussen hem gick sådär.

Ju äldre man blir ju dummare stämmer in på mig.

Står och kollar tabellen både 2 och 3 ggr men missar ändå

att just den bussen jag ska åka med stannar vid Vänersborgs Rececentrum.

Det betyder alltså att jag trots cyklingen imorse fick gå 2½ km hem med helt fel

skor och är nu mer eller mindre halt...



Skitsamma nu ska jag laga mat !

Missat hockeymatchen har jag med :(

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards