•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Michael - 27 januari 2012 20:20






Idag har kroppen fått bekänna färg.

Idag känner jag mig riktigt gammal...

Idag ska jag troligen somna utan som helst några besvär...




Eller jag kommer troligen få mer och mer ont...

Skulle nog ha gjort som Elin sa och stretchat av och sen trillat in i duschen.

Men jag tog det säkra före det osäkra och stretcha utmig på sängen.

Har burit en "satans-soffa" idag som var allt annat än human.




Vi fick upp den och kunden uppmanades skämtsamt att

aldrig skänka tillbaka den till oss utan slänga ut den genom balkongen.

En riktig monster bäddsoffa utan som helst goda sidor

och jag hoppas verkligen hon blev glad... (Klart hon blev)




Sen flöt det på från 14 - 18 med massa flyttande

så nu kommer butiken ha massa fina saker att sälja imorgon.

Men nu ska jag smälta ner maten som nyss gled ner.

Tog tid men den slank ner till slut.

När man knappt orkar tugga maten ska ni veta, DÅ är jag trött.




Men inte sova riktigt än...

Av Michael - 27 januari 2012 10:21






Kanske inte låter så mycket i era ögon...




Men för mig kändes det lite kul och upplyftande.

Vänner som bryr sig och sidensvansar utanför i trädgården.

Har inte sett dessa fåglar ja sen jag var riktigt ung (tänka sig, jag har varit men för länge sen)

och se dom utanför idag var underbart.

Är nog en av mina favoritfåglar men tyvärr hann dom försvinna innan kameran kom fram.




Nu blir det till att köpa fågelmat så kanske

jag kan locka fram dom igen.

För vem kan motstå denna vackra fågel ?


 

(Lånad Bild )




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards