•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Michael - 13 mars 2012 08:01







Vandrar jag vidare.

Återkommer efter ett tags tystnad.

Haft massa saker att hantera och mycket har gjort

och tagit min tid för allt annat än just detta.



Färgerna börjar spira utomhus och lökarna växer i krukorna.

Sambon var beredd förra året genom att köpa stora mängder

narcisser och minipåskliljor så dom måste jag plantera.



Blir troligen så att de flesta sätts ner i blomlådan framför köksfönstret.

Sen ska man ha annat och det får nog bli något färgglatt

i form av penseer...



Det börjar spritta i fingrarna och även kameran

vill rastas sa han till mig i helgen.

Idag sägs det bli riktigt varmt så kanske ska se, nej just det...

Ishockey ikväll efter jobbet så det gick ju inte :)



Min son ska göra sin första dag på ledsagarhuset

och börjar med att åka direkt efter skolan till

Hallevis Badet och ska vara där i flera timmar med en ledsagare.

Han kommer somna som en gris när han komemr hem ^^



Nu ska ni få vila en stund.

Önskar er en riktigt underbar dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards