•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Michael - 1 april 2012 21:51








Så kommer jag nog med omsorg tänka över det hela.

Hade en tanke från början men frångår den första tanken

och övergår till det andra.



Från första början va det tänkt att satsa på " Mr Beach 2012 " ja ni vet

topptrimmad kropp och solbränna som en neger.

Men jag har dock insett mina begränsningar och kommer lösa

det så här. Lagom träning så jag kanske tappar några kilon fram tills

slutet på Juni.



Sen ska jag efter varje PW stanna till på solariet som ligger på vägen.

Har ALDRIG eller har nog inte legat och pressat i solarium på de senaste

20 åren utan som oftast bränt mig på badstranden.

Men nu ska jag försöka göra mig fin (om de nu går) sen får vi se

hur det kommer se ut.



Sätter inga mål för det blir bara en bromskloss.

Jag känner mig själv och min kropp efter 43-år så det blir bäst för mig.

Den som inte vill acceptera det valet är inte min vän.




Nu ska jag snällt krypa ner och försöka somna.

Inatt gick det sådär, vaknade varannan timma och lyckades

till slut somna efter 4 imorse...



Godnatt & Dröm Sött


  

Av Michael - 1 april 2012 17:58

    


Men kanske väntat när man inte kan behålla maten länge.

Börjar tro det är annat än magsjuka men ställer inga diagnoser

utan får fortsätta medicinera som jag gjort.


  • Imodium
  • Nyponsoppa
  • Loka
  • Vila...

Det sista verkar funka bäst men vill kunna få tillbaka kraften.

Har massor jag SKA göra och vill göra utan att behöva rusa

på huset 6-8 ggr/dag typ.



FBK loosade med 0-3 och det ser inte ljust ut.

Kanske lika bra att slicka såren och komma tillbaka nästa säsong.

En säsong jag INTE ska följa via tv eftersom summan/år stannar

på hemska 4.400:- och de kan jag vara utan.



Nu ska jag lägga mig i ryggläge och vila.

Kan inte ens ha jeans eller byxor som spänner över magen

så mysbralla på och vilopuls...



Sköt om er !









Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards