•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Michael - 2 april 2012 21:21








Någon som vet när ?

Börjar verkligen tvivla men samtidigt längta så enormt.

Vill ju så gärna göra ett nytt försök.

Tveksamt om det går men jag hoppas.



Tror ni att vårvärmen kommer snart ?

Jag vill ut i trädgården och rota omkring.

Inget roligt just nu när det blåser svinkallt och när kvällssolen

lägger sig på baksidan gör den ingen nytta alls.



Köpte mig ett par shorts på Öland för många år sen och har inte

kunna ha dem sen dess. Men jag känner mig lite hoppfull om att

det möjligen ska finnas tid och rum i dem nu...



Inga speciella shorts men jag fastna för dom och priset.

Sambon kanske inte fann dem lika fascinerande

och jag får känna mig lyckligt lottad över att hon

vill och dessutom vågar gå bredvid mig när jag bär dem.



Men Men...

Skam den som ger sig sägs det.

Håll tummarna för mig nu att de kommer passa denna sommaren.

Nu ska jag knyta mig och ladda inför sista dagarna innan påskledigheten.

Hela 4 sköna dagar så då hoppas jag på lite mera värme

och massa tid i trädgården och några PW ska hinnas med...




Sleep Tight...







Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards