•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Michael - 20 april 2012 17:58








Man läser om folk som ser på Breivik på tv och retar sig mer och mer på

hans brist på någon som helst intelligens, ånger, förstånd.

Jag retar mig mer på de som följer, de som ger han den uppmärksamhet

han vill ha för att läsa sitt manifest o.s.v




Han har gjort något världen aldrig kommer glömma och jag

hoppas och önskar han slipper lida i sin lilla bubbla så länge till

och att någon gör hans vistelse på denna planet så kort som möjligt...




Nu till något annat !

Detta förbannade regnande som inte vill sluta.

Jag har 2 vackra rosor jag vill plantera och förmedla deras skönhet.

Sen finns det massa annat man VILL göra ute men det får helt enkelt vara.




Imorgon ska det till att bli kalas.

Svärfar ska firas...


Han blir ärofyllda 60 år

GRATTIS till dig...  




Kanske skulle släpa fram kläderna tills imorgon...! ?

Av Michael - 20 april 2012 09:45








Varför ska det vara så svårt ?

Man kan ju verkligen undra faktiskt.

Om jag mailar ett förslag, ringer och talar om att

förslaget är mailat och att vi snarast vill se ett prov så vi kan skicka iväg.

VARFÖR ska det då ta nästan 2 veckor för att få svar...?




Jag har fortfarande inget svar fått så nu skiter

jag i detta och letar alternativa vägar som jag vet blir bra och jag får de jag vill ha.

Hoppas bara den sovande Askungen anser samma som mig.





Jaja...

Nu måste jag försöka äta.

Inte haft matlust de senaste dagarna och troligen p.g.a redig magkatarr.

Måste dock handla bröd så upp på min blåa springare och

"away mot Netto we go"

Av Michael - 20 april 2012 08:02








Finns tydligen inget annat att göra !




Varför ska man sitta och hoppas, längta, drömma när det inte går som man vill...?

Bara skitväder hela tiden gör ju inte att man direkt rusar ut i trädgården faktiskt.

Nu har vi organiserad STORM utanför och det får mig att dra öronen tillbaka och vilja

krypa ner under täcket igen och sova bort dagen...




Kanske inte det ultimala men vad gör man ?

Får se om jag kan sätta mig och ringa lite samtal till

potentiella sponsorer inför nästa helgs JIPPO som är mellan Torsdag - Söndag.




Håll tummarna !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards