•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Michael - 29 maj 2012 22:03









verkade inte så direkt hoppfullt ändå.

som vanligt brukar mina drömmar gå i stöpet och krossas.

nu fick jag en ny tankeställare och sätter min tilltro till

min kusindotter veronica sen får vi se hur/om hon kan trolla.




Vill inte hon ska ta ut sig fullständigt eftersom hon är höggravid.

men om hon orkar och vill kommer ingen bli gladare än jag...

men nu blir det film sen sova, drömma, hoppas.




godnatt mina vänner !!!

Av Michael - 29 maj 2012 10:21








ja det var massa i ett paket...

vet inte hur det kommer bli eller om det kommer ske

så jag berättar inte vad som sker utan håller er på halster ett tag.

sambon kontaktades för en stund sen och hon sa inte nej på frågan men

dock " är du inte klok i huvudet " fick jag tyvärr...




vet inte varför men det kom reflexmässigt och förutom henne

är det bara 1 person till som vet vad det handlar om så jag får sätta

munkavle på henne och se hur länge den sitter kvar...

måste nog göra mig klar nu för jag ska leverera ett piratskepp till en köpare
och kan inte se ut som en pirat i ansiktet så nu styr jag kosan mot badrum och rakapparat...




håll alla tummarna ni kan & polera hartassarna !




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards