•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Michael - 7 juni 2012 19:55








Inte direkt lyckligare för det.

Inte heller blev jag klokare på det som skedde heller.

Men Efter mötet så kom en ljusglimt fylld av träflis...




Nu ska jag tydligen bli kallad den 12/7 sen får vi se vad som

kommer ske och vad som ska sägas.

Fick inget svar på varför jag INTE får ersättning för 3 dagar

som tydligen bara försvann.

Hade för 2 månaders sen blivit lovad NY handlingsplan och bli

kontaktad av min handledare men efter 2 månader inget...




Har dem så fruktansvärt mycket att göra att dem

inte kan maila eller slå en signal för att höra hur man mår eller hur

det går med arbetssökandet. Sen kanske säga att "du ligger nära gränsen"

men det funkar inget av de så nu sitter man här 3 dagar fattigare...




Hurra Hurra Hurra Hurra....  (Tack för att du finns)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards