•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Michael - 12 juni 2012 00:39


 






Ja vem önskar inte sig själv, sin familj och sina vänner trygghet...

Just nu så önskar jag det mer än någonsin.

Och jag kommer sträva efter det så mycket jag kan.

Som det ser ut nu är införsel av pengar mitt stora huvudbry.




Nu på Lördag befinner vi oss på Torget i Vänersborg igen.

Loppisdags efter lång tids bortfälle.

Nu ska vi ge allt vi kan och försöka bringa in massa pengar till

nästa månad och har vi riktigt tur får vi hjälp av en kund

som gjort en va vi hoppas STORORDER !




Loppisen pågår för vår del mellan 8-14 så har ni vägarna förbi

så sök efter en stor grön marknadsställning.

Kommer sälja allt från leksaker, kläder, broderade, tavlor, husgeråd

& massa annat så Välkomna !




Sköt om er och njut av veckan...




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards