•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Michael - 6 juli 2012 15:43

 







Så var jag tillbaka igen.

Tillbaka i en ny skepnad, nya förväntningar.

Tillbaka som en GIFT man efter 25-års förhållande i ryggsäcken.

Nygift sen i Lördags 30/6 och egentligen är det ingen skillnad.

Upplevelsen att ha gjort det var först blandade känslor men är dock

glad för att ha gjort det.

 

 

 

Sen ha tvingats av Arbetsförmedlingen till att sjukskriva mig var mindre

attraherande men hade de att välja på eller att bli fråntagen min A-kassa.

Ni som känner mig riktigt väl och som jag anförtrott mig åt vet just varför jag

numera är sjukskriven. Vill inte ta upp anledningen här utan ni vet och familjen vet varför.

 

 

 

Ska försöka gå genom detta med samtal och mediciner så gott det går.

Kan inte säga att jag tror det går över på 1 månad men jag tar en vecka åt gången.

Krävs tålamod, ork, livsgnista + lite motion sen så kanske man komemr in på rätt spår.

 

 

 

Önskar jag kunde uppmuntra er med roligare saker, kan inte som min Bloggvän Nettan

göra det mer roligare, bättre ni läser om det själva: Ooooops lovar att ni kommer få ett

gott fredagsskratt...

 

 

 

Jaha... what nu ?

Regnet vräker ner och jag tackar

min lyckliga stjärna att jag inte tackade JA

när frun fråga om hon skulle boka om tvätttiden för att

sen åka ut och fiska. Egentligen bara jag som vill så nu får

hon istället omfamna regnet...

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards