•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Michael - 18 juli 2012 18:35








Ja vad är planerat egentligen ?

 

 

Ja vi ska bara glömma morgondagen och se vidare.

Morgondagen hoppas jag går fort bort som en vindpust.

Sen fredagen blir det till att packa bilen inför lördagens loppis.

Vi ska göra vårat yttersta för att sälja så mycket som möjligt.

 

 

 

Lördagen blir kanske mys men allt kan hända egentligen.

Natten mellan Lördag & Söndag så sover jag kanske eller sitter

vaken och sen 05:00 Söndag morgon åker vi upp på Hunneberg

för att fiska några härliga timmar vid Kvarnsjön...

 

 

 

Men nu tar vi en dag i taget !

 

 

 

Av Michael - 18 juli 2012 16:10








Tur man har ett bollplank att stödja sig mot.

Någon som varit precis i samma sits och vet vad som kommer sägas.

Aldrig klarat mig utan och det känns skönt att ha den hjälpen.

Sen skingrar jag tankarna med att hålla mig sysselsatt så igår efter kortspelet

hos mina föräldrar somnade jag sent och vaknade 10.30 imorse.

 

 

 

Iväg och fyllde en balja med vinbär.

Väl hemma vila jag ryggen en stund och under tiden

hämtade frugan släpkärra med galler som fylldes till bredden med bråte.

Skön att få bort skräpet som vi pallrat upp ute på altanen.

Sen även få ut fåtöljen som bara varit ivägen framför altandörren.

 

 

 

Nu står frugen och kokar vinbär och förhoppningsvis ska det bli

vinbärsgele i slutändan. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra fast som sagt

jag BORDE göra en hel del. Har 2 fina fönster som jag ska slipa och göra om till

2 fotoramar och placera väl valda foton.

Får kolla om  jag har färg i förrådet först innan jag påbörjar slipandet kanske.

 

 

 

 

På Återhörande !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards