•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Michael - 26 juli 2012 00:52








Gör inget särskilt på dagarna så det finns inget spännande att skriva om heller.

Frugan är borta på jobb Tisdag-Söndag och det känns som en full spypåse ärligt talat.

Man förväntas vara den glada, livsfulla nygifta man men det går inte alla gånger

vilket påverkar den mentala hälsan. Vissa stunder är man lite glad sen sjunker man snabbt

och kan egentligen inte förklara vare sig för andra eller sig själv hur det kunde gå

så fel och varför man fick sånt utbrott...

 

 

 

Tur man haft några dagar med fiske och lite glädje runtom sig

annars vet jag inte hur dagarna skulle ha varit.

"Tänk inte så mycket" eller "gå utanför lägenhetens 4 väggar" är ord som

ekat i skallen hela tiden. Tack alla ni andra som uppmuntrar och gör allt i eran

makt till att försöka få mitt humör upp över vattenytan.

Det lyckas mer och mer !

 

 

 

Klockan närmar sig långt efter att jag skulle krypa ner så jag

får försöka mitt bästa att sova. Skönt att få ur sig en del genom bloggandet

för man vill INTE belasta andra med sina underliga tankar eller känslor...

Om det är en försvarsmekanism det vet jag inte men kanske är det så.

 

 

 

Vilket som önskar jag er alla en skön torsdag.

Hoppas vädret blir lika underbar som onsdagen var.

Måste bada snart så man kan ha något somrigt att berätta om.

 

 

Sleep tight...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards