•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Michael - 4 augusti 2012 21:27








Varit osäker en längre tid men idag tog jag första steget.

En stor förändring i mitt liv, eller mitt bloggliv kanske man kan säga.

Jag gjorde slag i saken och testade om jag hade det lösenord till bloggen

så jag kan blogga från den lilla bärbara...

 

 

 

Varit en riktigt jobbig natt.

Massa saker som inte riktigt gick som förväntat.

Skulle man sen imorse gå upp kl.07:15 kanske man skulle lagt sig

före 5 på morgonen men det gick inte.

 

 

 

Men upp kom jag och iväg kom vi med.

Somnade en kort stund i bilen med en grym huvudvärk.

En powernap och sen var jag mig själv igen.

Kanonväder hade vi hela tiden, massa människor men vi hade antingen

fel saker att erbjuda eller så var de andra säljarnas saker mer lockande.

 

 

 

Vi brukar köra med att får vi insatsen tillbaka och går med plus

så är vi mer än nöjda. Så var det även denna dag men man kan ALLTID önska

sig mer eller hur ?

 

 

 

På kvällen nu har jag påbörjat en av många projekt som står på listan.

Korgstolen har nästan helt grundsprutats med färg. Får dock köpa en burk till

sen kan den fotas och efter det ska jag göra en tv-bänk i shabby-chick stil utav en gammal bokhylla

med barskåp. Hoppas att slutresultatet blir detsamma som bilden i skallen.

Före och efter bilder kommer att fotas sen visas upp för allmän beskådning...

 

 

 

 

Men nu lite tv innan sängen.

Imorgon kommer en troligen MYCKET bakfull man hit

som ska hjälpa oss att installera lite saker....

Kan man inte ber man de som kan eller hur ?

 

 

 

Sov Gott !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards