•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Michael - 10 augusti 2012 20:53







Ska testa om det fungerar !

Man måste ju som sagt prova innan man förkastar.

Har postat massa reklamlappar i brevlådorna i området.

Vi har på Skatan/Spoven hela 91 lägenheter så det räcker till.

 

 

Nu kan man bara hoppas det faller i smaken.

Kan inte önska mig ett friare liv egentligen.

Ett litet steg in i den mänskliga samhörigheten...

Ett sätt för mig att få något slags socialt umgänge än med mig själv.

 

 

Kan man sen kanske tjäna en liten grindslant må de vara hänt.

Men det är många steg kvar tills dess så nu kan jag bara

hålla tummarna... Hjälper NI mig med detta ?

 

 

Snart dags att packa bilen inför morgondagens Loppis.

Maskinen har gått hela dagen nästan så nu hoppas vi.

Sinar redigt i kassan så har du beställning tveka inte att kontakta

mig på: M & M Broderidesign på Facebook

 

 

 

Av Michael - 10 augusti 2012 13:16








Dags att hålla fingrarna i kors...

Dags att hoppas på det bästa...

Hoppas på att det verkligen blir bättre än förra gången.

Allt kan egentligen bara bli bättre hoppas jag.

 

 

Förra helgens Loppis va inte alls bra.

Och bra menar jag försäljningen. Alla runtomkring oss

fick sålt massa och mycket folk var där med.

Vi hade troligen inget som de sökte mer än våra broderade tavlor

som sålde enormt bra.

 

 

Denna gången ska vi ha med oss mer tavlor, vi ska ha med

oss lite mer loppisgrejor och lite leksaker.

Frugan har letat igenom sina gamla smycken och dem ska med...

Tyvärr inga guldfynd med dock så fina ändå.

 

 

Välkomna till Vänersborgs Torg imorgon Lördag 09:00 - 14:00

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards