•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Michael - 15 augusti 2012 22:26








Ja morgondagen...

 

Ingen rolig dag men jag ska försöka lätta tyngden med lite fiske.

Åka en tur till Hunnebergs Kvarnsjön och försöka fånga lite " laxfisk "

som det skriks om här hemma. Sist jag fångade fina regnbågar fick

jag utskällning av dottern ( hör och häpna )

- Dum i huvet eller ?

- Är ju laxfisk,ta hem...

 

 


Hoppas det blir av bara.

Skulle skett redan idag men varken humör

eller huvudvärken ville bli bättre så jag backade ut.

 

 

En, nä 2 härliga räkmackor halkade ner och nu mår

jag som en prins... Magen däremot mår sådär !

Lägga lite patiens sen får det bli sängen.

 

 

Önskar alla.....

 

 

Av Michael - 15 augusti 2012 17:13







Hur kan man bara göra så ?

Hur kan man utsätta sig för detta ?

Kan man komma ur denna onda cirkel...?

 

 

3 ggr denna veckan som jag besökt Pärlans Korvkiosk.

2 ggr bjöds jag av mycket goda vänner...

Idag ville mamma bjuda hela familjen så då kunde jag ju inte tacka nej...

Moset är underbart gott eller hur Ann-Mari ? ja fast utan grillkrydda. ;o)

 

 

Nu är sakerna utplockade, ompackade och snart ska vi brodera nya tavlor.

Fått veta av en kompis att hans sambo ÄLSKAR Marilyn Monroe så detta

måste vi utnyttja tycker jag  ;)

 

 

Kram på er alla

Av Michael - 15 augusti 2012 14:08






Humöret går upp men lika snabbt ner igen.

Värk i ryggen ena dagen sen nästa dag borta kan göra även den starke svag.

Toppen väder ute och vi rotar igenom förrådet efter saker som kan

tänkas sälja på loppisen men det börjar sina....

 

 

Eller...

Så är man enormt sentimental och vill behålla trots att man egentligen

vare sig behöver prylen eller inte.

Men vi letar vidare och jag tog en paus på soffan och vilar ryggen under tiden

som frun hämtar vår dotter i Trollhättan som kommer med buss rån pojkvännen

som bor i Skara...

 

 

Livet går vidare....................

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards