•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Michael - 17 augusti 2012 20:10








Vilken dag...

 

 

Vaknade 8:30 utan koll på läget egentligen.

Minns inte varför jag ställt klockan men fick fundera 5 minuter sen löste det sig.

Skulle ju vara produktiv idag och anställas av grannen några timmar.

 

 

Gick på 4 timmar och nu är det bara baksidan kvar.

Den avslutar jag på söndag. Va riktigt roligt när man fick så

positiv respons efter avspolningen med högtrycken på framsidan....

 

 

Kolla själva:

 

    

 

Tänk va lite hårt arbete kan göra.

Vilken enorm skillnad det blev eller hur ?

Hoppas att flera vill ha hjälp för detta var roligt trots att byxorn

vägde dubbelt och jag förvandlades till ett träsktroll efteråt...

 

 

Nyduschad och lite mer avslappnad i ryggen ska jag

förbereda för räkmackor och hoppas på bra väder imorgon

så vi kan stå på loppisen igen...

 

 

 

Tjingeling !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards