•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Michael - 20 augusti 2012 21:20







En liten bild....

 

 

 

 

 

En fin liten regnbåge på lite mer än halvkilot.

Ingen glädje i taket när man välkommer hem med en LAXFISK

men nu ligger den rensad och vilar i frysen...

 

 

Hungrig som få, men nu har barnen fått

sitt så jag inväntar hem frugan så får vi komma på

något som jag kan laga till....

 

 

Tjingeling !

 

 

 

Av Michael - 20 augusti 2012 20:31






Ja so det ser ut nu skall min mamma läggas in på

lungmotagningen IGEN.

Lungröntgen skall göras och läkaren väntar på provsvaren.

En olycka kommer sällan ensam sägs det.

Först min hustrus mormor som kämpar för sitt liv och nu detta.

 

 

Kan man önska sig positiva saker nu så får det gärna

infinna sig direkt.

 

 

Återkommer......

Av Michael - 20 augusti 2012 18:48







Den som inte vill läsa om gnäll kan sluta läsa nu.

Inte så mycket gnäll heller utan mest oro.

Vet inte vem som oroar sig mest utav min mor och mig själv.

Min mamma är i dagsläget körd till akutmottagningen av min hustru

efter att samme ringt sjukvårdsupplysningen.

 

 

 

Vad som är fel har jag ingen aning om men det är tillräckligt

oroande för min del just nu. Hon har mer eller mindre inget ätit på flera dagar

och bara legat fullständigt utmattad.

Hoppas verkligen det går att lösa om de nu kan finna problemet.

 

 

 

Inget går riktigt som jag vill just nu.

Hann mer eller mindre få ut tvätten ur tvättstugan i tid

och allt snurrar bara runt...

 

 

 

Middag kanske...  ( Tack för att ni lyssnat )

 

* Återkommer senare med text och bild från fisketuren...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards