•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Michael - 27 augusti 2012 00:03

 



Få blogga av mig lite...

Helgen gick ganska fort men var enormt tråkig.

Alltid tråkigt när frun ska jobba hemifrån.

Ja med hemifrån menar jag annan kommun och borta flera nätter.

Fiskat både Lördag & Söndag och var lyckosam på lördagen men

inte söndagen tyvärr.

 

 


Vi tog oss en kort stund i skogen för att möjligen hitta lite svamp

och sökte gjorde vi kanske 20-3o minuter och fann under tiden

både stora kantareller och trattisar.

Hem och lagade middag till mig och ungarna. Snabblagat i form av

spagetti & köttfärssås sen en varm skön dusch...

 

 

 

Idag Måndag verkar schemat vara späckat innan barnen kommer hem.

Ska handla, ÖVM, VC, Snäjk, laga mat...

Ja sen ska hunden rastas och ungarna ska upp till skolan.

Varför sitter jag då här för ?

Jo jag somnade i soffan tidigare och det krävs nog ett underverk

ELLER ett litet piller så kanske jag kan somna...

 

 

 

z z z z z z . . . . .

 

 

 

 









Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards