•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Michael - 3 september 2012 20:16







- Hahaha, du är toppen... Lockar alltid till skratt.

- Vad har jag gjort nu ?

- Du är dig själv....

 

Hmmmm...är jag så ful att man skrattar åt mig

eller säger jag dumma saker som man skrattar åt ?

Fattar nada,men kan man glädja en medmänniska när

man själv är sjukskriven för depression så må det vara hänt.

 

 

Promenad till Netto gjord.

Ätit ett päron och ska nog snart krypa ner i sängen.

Inte varit en vidare dag så kanske lika bra att sova bort resten av kvällen.

Hoppas på bra väder imorgon så jag kan slipa vårat nya köksbord.

 

 

Kanske hinner man med en fisketur på kvällen.

Får se hur mycket jag får gjort här hemma.

Önskar er alla en riktigt god natt..........

Av Michael - 3 september 2012 08:49







Än så länge...

Man kan inte klaga på vädret.

Som sagt strålande solsken och klarblå himmel.

Kommer bli shorts idag med och för sonen blir det sängen.

Han är förkyld och är kommenderad till sängs för vila.

 

 

Frukost snart sen ska hunden ut.

Vid 14-tiden öppnar Pingstkyrkan och min mor ska OM det

finns köpa nytt köksbord till oss.

Vårat nuvarande är ett matsalsbord som är 95 cm brett och på tok

för stort.

 

 

Nya projekt ska skapas här hemma.

Kostar inte mer än svett och jävlar anamma...

Hörs av senare !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards