•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Michael - 6 september 2012 20:06







Ja vad ska man kalla det annars ?

Sitter här i soffan som om jag väntade på en snilleblixt.

Som om 10 budorden skulle knacka mig på axeln och ge mig

en ledtråd till hur jag ska göra.

 

 

Ska jag börja med stolarna och få dem klara innan söndag.

Eller ska jag göra allt jag kan för att med grannens hjälp ta mig till

lördagens loppis och försöka tjäna några kronor.

 

 

OM jag ska åka så får jag hjälp, men VAD ska jag ta med mig...?

Allt detta löser oftast frugan men nu är hon och hälsar på kungen.

En plats kostar 120:- och man måste nästan vara säker på att få tillbaka

pengarna igen annars får man nog räkna det som ett bakslag anser jag...

 

 

Nu lägger jag mitt öde i era händer...

 

Hjälp mig att välja !   

Av Michael - 6 september 2012 17:35








Kan det vara så att jag måste ?

Är detta slutet ?

Kommer jag kunna inse att det inte går längre ?

 

 

 

Ska detta vara dagen då man ska lägga undan shortsen ?

Man kan ju tro det så kallt som det är ute nu.

Kölden biter i skinnet och svider som ett öppet sår.

Eller så gör jag barnen sällskap i sjukligan...

 

 

 

Va mindre mysigt att stå på framsidan och plocka Björnbär.

Men man gjorde någon glad och de värmer ju själen det med.

Kommer bli ett rikt år av Björnbär & Tomater gissar jag på.

 

 

     

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards