•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Michael - 7 september 2012 22:44






Känns av att jag inte tagit medicinerna nu.

Humöret sjunker, tankarna rusar runt, mår inget vidare.

Huvudvärk halva kvällen och nedstämd...

 

 

Jaja...

Loppis imorgon och vi får se hur det går.

Hoppas tjäna lite så man kan handla nödvändigheter.

Kanske någon vänlig,sympatisk människa/själ handlar av mig.

 

 

Önskar god natt.....

 

 

 

Av Michael - 7 september 2012 19:13







Att skriva något om något.

Utan mat i kistan mår både kropp och knopp dåligt.

Haft massa i tankarna att jag inte hunnit äta.

 

 

Ska göra mat nu så kanske jag

orkar packa bilen inför morgondagens loppis.

 

 

Ska inte lägga in stolen som målats

för den blev inte alls som jag hoppats på.

Får sova på saken och se vad jag gör imorgon.

 

 

NU middag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards