•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Michael - 3 oktober 2012 19:45






Ljusen glimrar på bordet...

Hade varit ganska tyst om det inte vore för tv:n

och sonens skrattande vid datorn på övervåningen.

 

 

 

Själv sitter jag här nere i vardagsrummet småäter

lite Estrella grillchips i min ensamhet.

Hustrun bortrest till Åmål resten av veckan...(no comments)

 

 

 

Imorgon är det torsdag.

Händer troligen inte så mycket gissar jag.

Hoppas på bra väder och en kort Powerwalk så man

slappar sönder fullständigt.

 

 

 

 

På kvällen spelar FBK borta mot Brynäs och jag hoppas

att dem kan knäppa dem på näsan och visa man klarar

sig utan NHL proffs även om jag vill ha in 2 spelare...

Chara & Gaborik !

 

 

 

Zappar vidare....

 

 

 

Av Michael - 3 oktober 2012 14:34






Thernqvist Blommor...

&

DHL...

 

 

En ovanlig uppdelning

men det får väl funka då.

Ska tydligen hämta ut ett paket där

så jag fick be min snälla vän att köra mig dit.

 

- - - - - -

 

Arvid sååå glad.

 

- - - - - -

 

Skönt att komma igång med bloggandet igen.

Igår låg bloggen nere hela dagen.

Även ip-telefon hos Telia men det berörde

inte oss det minsta utan vi kör via mobil...

 

 

Nu dags att åka !

 


Av Michael - 3 oktober 2012 11:29






Fick hjälpa mig inatt...

Hade nog legat och vridit sönder lakanen annars.

Varför kommer alltid alla tankar  och ideér när man ska sova ?

Man kommer inte på några lösningar ändå utan ligger vaken

fullständigt i onödan...

 

 

 

Men det dyker upp ny förslag hela tiden tills man

slutligen slocknar helt utmattad i pannbenet.

Värsta är att när man vaknar så kommer en del tankar tillbaka.

Man analyserar i vaket tillstånd och inser att vissa saker kan

kanske lösa sig medans andra var ett rent slöseri...

 

 

 

Mitt största dilemma är nu hur vi ska få in extra pengar.

Försöker trolla med knäna men gnistan saknas.

Känner mig nästan tvingad trots hur vädret blir att åka

på loppis nu på lördag. Troligen med partytält så slipper jag

kasta in och ur bilen hela tiden.

 

 

 

Får hålla kolla på väderleken.

Den har lurat mig många gånger förr tyvärr.

Ingen assistans från frugan denna gång eftersom

hon ska roa sig i Åmål onsdag - söndag... *suck*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards