•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Michael - 10 oktober 2012 22:01






Nu ska jag försöka göra något akrobatiskt...

Vet inte om jag lyckas men ska försöka sen får det bli duschen.

Vet inte om det kommer funka men ska prova.

 

- - - - - -

 

Håll tummarna för att jag ska kunna

koppla in surroundsystemet i sovrummet.

Har ett extra system liggande eftersom jag fick

det som en gåva från Barnahjälpen...

 

- - - - - -

 

Stel som 90-årig gubbe

så det ska bli spännande och se om jag fixar detta.

Önska mig lycka till... ;o)

Av Michael - 10 oktober 2012 19:20




Nu ska det bort !

Imorgon blir jag befriad...

 

 

- - - - - -

 

Imorgon ska jag få håret klippt.

En vän ska klippa mig.

Sen får jag fundera på att köpa mig en ny maskin.

LIDL har en f.r.o.m imorgon för 299:-

Ska göra mitt yttersta till att få in dem pengarna.

 

- - - - - -

 

Jag klipper mig kanske var 3:e vecka och har gjort

i säkert över 15 år så pengar har vi sparat.

Vi klipper barnen och jag tar topparna på hustrun.

Blir en del sparade pengar på ett år.

 

- - - - - -

 

Ska vila lite nu och sen stretcha innan jag och grannen

ska ta dagens sista powerwalk.

Trodde aldrig den skulle bli av men 20:00 bär det av.

Troligen inte samma fart som imorse men dr sa 30 min x 2

så nu gör jag som han säger...

Så här flitig träning har jag aldrig hållt på med

så det ska bli kul och se om det ger resultat...

 

- - - - - -

 

Yippie-Ka-Yay !

 

Av Michael - 10 oktober 2012 11:56

  <------ Om denna verkligen är så bra som den sägs vara.

Om någon kan säga mig vad jag gör för fel vore jag evigt tacksam.

Kan inte riktigt fatta hur den kan gå så fel och bli så grova missvisningar hela tiden.

 

 

Vi går samma sträcka varje gångmen ändå visar den olika sträckor varje dag.

Igår gick vi:  Distance: 3.87 km  Duration 0:34:17 h : m : s

 

Idag gick vi samma,

trodde jag men: Distance: 2.31 km  Duration: 0:20:14 h : m : s

Fattar som sagt inte vart problemet ligger.

Antingen ligger det i programvaran eller i min skitmobil...

 

 

Har något svar på frågan så hör av er....

 

 
 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards