•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Michael - 18 oktober 2012 19:35








Passar på att skriva av mig en stund medans jag väntar.

Inväntar ett samtal från en ung dam.

Mitt kusinbarn ska ringa och jag ska möta henne utanför och

överlämna hennes mössor hon beställt.

 

 

 

" I catch a grenade for you "

 

 

 

Precis varit ute på kort vandring till Netto.

Regnet vräker ner i måttliga mängder och har gjort nästan

hela dagen så kanske var ett gott tecken att kroppen

inte ville vara på min sida idag...

 

 

 

Veckar pannan i djup veck....

" Let it rain on me "spelar i datorn.

Ja den var passande just denna stund nu.

Det är något som inte står rätt till och det lutar åt

tidigare besök hos läkaren än 8:e november tror jag minsann.

 

 

 

Ska göra mig klar för att omfamna regnet igen.

Återkommer lite senare !

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards