•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Michael - 19 oktober 2012 21:27






Känslan är överväldigande.

 

 

Hur kunde jag leva utan detta ?

Nu känner jag mig nästan som en hel människa.

Huvudet känns som en sträv kotunga men

jag känner mig verkligen lycklig.

 

 

 

Funderar på att se en film.

Vet dock inte om jag orkar dock.

Kroppen är trött, huvudet är tomt...

Kanske inte vore så dumt att bara krypa ner.

OM det nu bara va så enkelt.

Vet att närjag väl kryper ner så ligger jag vaken

och vrider mig runt sen slår jag på tv:n...

 

 

 

 

Sitter väl kvar en stund i soffan och drar ut

på det oundvikliga så länge det går.

Denna kvällen kan man slappna av lite och inte

behöva gå ut med hunden är ganska skönt.

 

 

 

Nu sjunker jag ner i soffan...

Ses imorgon !

Av Michael - 19 oktober 2012 17:48








Vem hade kunnat ana ?

 

 

Jag sökte runt på olika platser, jag fann en men då hade

ICA MAXI gjort fel så det fick bli ett återköp.

Kollade vidare på Coop Forum men där var de slut.

 

 

 

Fortsatte vidare mot RUSTA där jag först tog

en duschcreme AXE och sökte vidare...

- Här pappa finns en !

sa min dotter,

-Sen kostar den bara 199:- så den fick det bli.

 

 

 

Kommer till kassan och lägger upp mina varor

och expediten säger...

- 269:- tack...

Jag svarar förbryllat

- ??? På hyllan stod det 199:-

och duschcremen kostade 19:- så jag anser nog

att priset skall vara 218:-

 

 

 

Expediten säger han ska kolla och jag går efter.

Visar sig när vi kommer fram finns endast pris för

"Nästrimmer" för just 199:-men inget pris på

Hårtrimmern som de ställt upp kant i kant...

 

 

 

 

Han kom med förslaget själv att priset skulle ändras

så istället för att betala 249:- så ändrades priset till 199:-

vilket var BILLIGT... Samma apparat såldes på

Clas Ohlsson för 599:- så denna gamle man ska klippa

sig med ett STORT smile på läpparna nu...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards