•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Michael - 20 oktober 2012 23:51







- skiter jag i...

svordomarna haglar, ilskan stegras och vi kämpar

hjälplöst vid sidan om.

Den hjälp vi ska få behöver vi NU...

 

 

ÄLSKAR båda mina barn precis lika mycket.

Svårt att prioritera när den ena tar mer kraft och energin

dräneras fullständigt.

 

 

 

Habiliteringen får snabba på lite nu.

Vi behöver alla i familjen lugn och ro. Känner min magkatarr

blir värre och värre så jag får söka läkare nästa vecka.

På tal om det, dags att ta ett glas Zantac så magen får

ro om  sig själv inatt...

 

 

......Tillbaka och det gick fort.

Fick bli en Pantoloc istället, smakar bättre men tar lite längre

tid på sig att verka... Men nu är det dags för sängen för imorgon

är det full fart på broderimaskinen igen...

 

 

Sov gott alla !

Tack för alla som bryr sig.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards