•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Michael - 25 oktober 2012 22:18







- Det snöar...

Efter en kort stund kom en fråga.

- Mjäll ?

Hmmmm...tack för den då.

-Nej snö från himlen...

 

 

 

Ja det var inte många minuter men sen var det

iskallt och nästan orkanvindar utanför...

 

 

 

 

En Ängels röst viskade mig i örat...

 

- Om du känner så ska du göra så.

 

Jag lyssnade och tog beslutet att gör a som rösten sa till mig.

Det kändes som ett  toppen beslut och en stor sten lättade

från mitt bröst...  Tack !

 

 

 

Nu får vi se vilka konsekvenserna blir efter detta.

Jag skiter ärligt talat i vilket.

Snart dags att krypa ner under täcket tror jag minsann.

Duscha först sen bädda rent i sängarna.

 

 

 

Önskar alla en riktigt God Natt...

 

 

 

 

 

Av Michael - 25 oktober 2012 18:49








 

 

 

 

Av Michael - 25 oktober 2012 08:10








Vaknar till efter kanske 2-3 timmars sömn.

Vaknar med ett ryck och inser att klockan passerat

några minuter över 7 och minns inte ens att jag snoozat

alarmet ja än mindre hört det...

 

 

 

Känns som något saknas...

Ja förutom det mest vanligaste så är det nog SÖMN !

Undrar om mina blommor kommer idag.

 

 

 

 

Näää nu tar jag siesta en stund...

 

 

 

 

Av Michael - 25 oktober 2012 03:05








ELLER INTE !

 

 

 

Skulle somna efter filmen ansåg jag.

Blev ingen av de filmerna jag hade tänkt mig

utan vart 2 andra...

Ja ni ser rätt !

Det blev 2 filmer och inte ett enda gruskorn i ögonen än.

 

 

 

 

Efter sista filmen tog jag vägen förbi

toaletten sen ner och klippte mig coh raka vägen

in i duschen, gör inte alla det klockan 2 på natten ?

 

 

 

Och som vanligt börjar ekorrhjulet snurra.

Nej Jana !

Hjulet snurrar men hamstern är inte död.

 

 

 

 

 

Han kanske springer en aning utanför

ramarna men han är vid liv var så säker...

Varför får jag så mycket tankar när jag ska sova.,,,?

Varför ska dem hålla mig klarvaken...? 

Varför dessutom kan jag inte lägga dem åt sidan...?

 

 

 

 

Funderar faktiskt att be min

Kurator att läsa här så slipper jag gå på besök

och betala 50:- varje gång.

Är trevligare med att prata av sig med

en livs levande människa som orkar med att lyssna.

 

 

 

Känns som något sker just nu...

Kan det verkligen vara sant ?

Är han på ingång ?

 

 

 

- Mamma !

- Ja min son ?

- Varför kliar det så i ögonen ?

- Det är för att John Blund kastar sömnpulver.

- Ajfan, nu är han i rumpan med....

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards