•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Michael - 26 oktober 2012 22:07







Sängen...

 

Oktobermarknad imorgon.

På listan står,

Renkorv & Bruna prylar med strössel...

 

 

SOV GOTT



Av Michael - 26 oktober 2012 13:03








Ja den sprack så fort jag lämnade in förra

Blogginlägget tyvärr.

 

 

 

Gick ut med hunden, fotade några bilder

sen tog jag mackor med svagt sinne...

Brukar hålla på mina julprinciper men idag vart det 3

smörgåsar med helgskinka och senap...

 

 

 

Sen somnade jag i soffan.

Som jag hade knockats somnade jag.

Känns som sömnlösa nätter kom ikapp mig nu.

Hur ska det gå nästa vecka när barnen har höstlov ?

Man vet ju med sig att jag slipper ställa klockan och sitter uppe längre.

 

 

 

Jaja...

Vi tar de då.

Nu ska jag försöka väcka min drömmande dotter

så vi kan ta oss till affären innan sonen kommer hem.

Någon slags middag står på tapeten....

Av Michael - 26 oktober 2012 08:55








Fick ett ryck igår kväll/natt...

Städade av köket (om man skulle få oväntat besök) diskade

fick dottern att dammsuga innan hon kröp i säng.

Skulle bäddat rent men kroppen orkade varken duscha eller

bädda så jag somnade.

 

 

 

Idag bäddade jag rent efter att jag fått ungarna till skolan.

Ska fortsätta med köket för även om besöken uteblir kan de va mysigt med

ett rent kök att äta middag i även om vi oftast sitter vid tv:n...

 

 

 

Ja middag jaa...

Vad ska man komma på för gott

att stoppa i sig idag då tro.

Får fundera an stund till under tiden som jag

försöker gnugga ut JB ur ögonen och rastar pälsen...

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards