•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Michael - 30 oktober 2012 10:02








På torsdag gäller det.

Då ska jag skolas in under några timmar.

Kommer kännas nervöst men lärorikt.

 

 

 

En gammal kompis kommer på fika

och ska lära mig och hustrun hur vi ska

sköta vår hemsida själva i framtiden.

 

 

 

Kommer nog bli frun som lär sig mest

eftersom hon har tålamodet.

Min stubin är en aning kortare tyvärr.

 

 

 

Ser fram emot detta med

stor tillförsikt och nervositet.

Men nu ska hunden ut sen ska jag cykla

bort och sälja tomtekrukor...

 

 

 

Ciao !

Av Michael - 30 oktober 2012 01:33









Klockan går och sovrummet är som en bastu

och sista platsen att vara på.

Kan inte sova, kan inte sluta tänka, massa saker som ska hinnas

med och allt ska klaffa annars spricker schemat.

 

 

 

Frugan ska till Lilla Edet och besöka tandläkaren.

Jag ska lämna tomtekrukor klockan 11

sen efter 12 hoppas jag frun är hemkommen för då

ska vi styra bilen mot Grästorp och hämta ungefär 180 kg

märgben av nöt...

 

 

 

Sen vidare till Trollhättan, Hults Gård, Vänersborg,

Vargön för att dela ut nästan alla påsar förutom 2 som jag måste

förvara hemma på något sätt. Hoppas på minusgrader så kanske

jag kan förvara dem några dagar där.

 

 

 


Funderar starkt på att se vad priset blir för

20 kilos låda med gris. Är det bra pris och dem delar

jag vill ha så kan Julen bli smakrik och billig.

Hur vi sen ska hinna med soptippen, handla tårtingredienser,

göra tårtor och sen pyssla innan svärföräldrarna

kommer och firar vår sons 13-års dag i efterskott vet jag inte......

 

 

 

MEEEEN... Det tar vi när det kommer.

Nu ska jag göra ett nytt försök till att somna.

 

 

* pssst * he´s here now....

 

 

 

  that dumb bastard......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards