•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Michael - 5 januari 2013 20:27





Kan jag lära mig ?

 

ALLA män KAN fick jag höra nyss...

Men jag är troligen ett hopplöst fall anser jag.

Funderar på om jag ska bli upplärd. Har en underbar vän

som ÄLSKAR att baka men som sällan äter det goa hon bakar.

jag är raka motsatsen, jag KAN inte baka men älskar att äta bakverk...

 

 

 

Enormt sugen på sockerkaka...

Har inga ägg hemma så jag får snällt vara utan.

Skulle kanske kunna göra, nej f-n jag har inget margarin hemma heller.

Massa saker man skulle vilja ha när man just inga ingredienser har hemma.

Är alla människor skapta så eller är det bara jag ?

 

 

 

Måste genomsöka skåpen och se vad som finns.

Detta har gått för långt nu.

 

 

HJÄLP MIG ! ! ! !

 

 

 

Av Michael - 5 januari 2013 18:51






Ja nu måste jag...

Kan inte fortsätta så här längre.

Imorgon kommer det ske någon förändring.

Imorgon kväll kommer jag sova i ren utmattning.

 

HÅLL TUMMARNA

 

Vet inte om, hur eller vad resultatet kommer visa

men ska ge mitt yttersta. Finns redskapen ska man använda dem.

Har inte önskat dem för att de ska stå och rosta....

 

 

UPP TILL KAMP ! ! !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards